Dostęp alternatywny dla osób ze szczególnymi potrzebami
DOSTĘP ALTERNATYWNY DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U z 2019 r. poz. 1696 i 2473) ze względu na ograniczone warunki techniczne i niemożność zapewnienia pełnej dostępności urzędu, zapewniamy tym osobom dostęp alternatywny w postaci:
- Zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby tj. pracownika urzędu w celu załatwienia sprawy (w budynku urzędu)
- Możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego w celu umówienia wizyty w dogodnym terminie
- Usytuowanie przy drzwiach urzędu dzwonka umożliwiającego przywołanie pracownika bez konieczności wchodzenia do budynku urzędu.
- Wdrożenie Gminnego Systemu Komunikacji Online
Jesteśmy w trakcie analizowania potrzeb w celu wprowadzenia kolejnych zmian w urzędzie aby zapewnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności.
KONTAKT:
Koordynator ds. dostępności – Izabela Majewska tel. 530 998 920 e-mail: sekretarz@mikolajkipomorskie.pl
Członkowie zespołu ds. dostępności:
- Andrzej Czarnecki tel. 535 631 293, e-mail: informatyk@mikolajkipomorskie.pl
- Katarzyna Głowacka tel. 536 339 354, e-mail: sekretariat@mikolajkipomorskie.pl