Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gmina Mikołajki Pomorskie

ul. Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pomorskie

 

Stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego

Załącznik nr 2

 

Ogłoszenie o naborze

Na stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego

w Urzędzie Gminy w Mikołajkach Pomorskich

 

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Mikołajkach Pomorskich, ul. Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pomorskie
  2. Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjny  
  3. Określenie i opis stanowiska, wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego, praca w pełnym wymiarze czasu pracy w Urzędzie Gminy w Mikołajkach Pomorskich oraz na terenie Gminy Mikołajki Pomorskie.
  4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
  1. Wymagania niezbędne
  • Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: administracja, bezpieczeństwo publiczne)
  • Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy w administracji publicznej, minimum pół roku pracy na pokrewnym stanowisku pracy.
  • Inne umiejętności: znajomość i umiejętność stosowania przepisów związanych z wykonywaniem zadań merytorycznych, biegła obsługa pakietu MS Office, umiejętność  pracy w zespole, sumienność, rzetelność, komunikatywność.
  1. Wymagania dodatkowe (inne umiejętności i kwalifikacje)

Prawo jazdy KAT.B

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku (główne obowiązki):
  1. Opracowywanie i aktualizacja planów OC, przygotowanie tworzenia i szkolenia formacji OC.
  2. Opracowywanie i aktualizacja planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa.
  3. Opracowanie i aktualizacja dokumentacji Stałego Dyżuru i Akcji Kurierskiej.
  4. Realizacja zadań związanych z zapewnieniem procesu kierowania działaniami w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń na terenie Gminy Mikołajki Pomorskie.
  5. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
  6. Prowadzenie rejestru zabytków Gminy Mikołajki Pomorskie.
  7. Prowadzenie spraw dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi.

 

  1. Warunki zatrudnienia:
  1. Praca w pełnym /niepełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Stanowisko objęte naborem znajduje się na parterze/piętrze,
  3. Praca w warunkach biurowych związana z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
  4. Praca w siedzibie/poza siedzibą urzędu,
  5. Pracodawca zapewnia swoim pracownikom pakiet socjalny,
  6. Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnoprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy,
  1. Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenie o naborze był wyższy/niższy niż 6%.
  2. Istnieje możliwość dostosowania procesu rekrutacji dla osób z niepełnosprawnościami w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby.
  3. O wskazane stanowisko, poza obywatelami polskimi, mogą/nie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego .
  4. Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie kandydatury są rozpatrywane.
  5. Informacje o dostępności budynku zamieszczone są w Deklaracji dostępności na stronie internetowej Urzędu Gminy.
  6. Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy (dokument do pobrania)
  2. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach lub umiejętnościach, kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzających wymagany staż
  3. oświadczenie kandydata o obywatelstwie polskim, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata, ze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie na adres Urząd Gminy w Mikołajkach Pomorskich, ul. Dzierzgońska 2; 82-433 Mikołajki Pomorskie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w terminie do dnia 05.05.2023 roku.
  2. Aplikacje które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).

 

Przewidywany termin zatrudnienia: 01.06.2023r.

 

Kandydatów spełniających wymogi formalne informuje się telefonicznie lub droga mailową o terminie, czasie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu naboru.

 

Dane osobowe kandydatów:

  1. będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 24 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
  2. nie będą udostępniane innym odbiorcom
  3. nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji

 

  1. Kandydatom przysługuje prawo żądania:
  1. dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w przepisach regulujących ochronę danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania
  2. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na zasadach określonych w przepisach regulujących ochronę danych osobowych.

 

Wójt Gminy

18.04.2023r.  Maria Pałkowska-Rybicka

(data i podpis osoby upoważnionej)

Załączniki:

Informacja o wynikach naboru

Utworzono dnia 22.05.2023, 14:14

Ogłoszenie o naborze

Utworzono dnia 18.04.2023, 07:48

Informacje

Liczba wyświetleń: 96
Utworzono dnia: 18.04.2023
Dokument opublikował:
Andrzej Czarnecki
Dokument wytworzył:
Majewska Izabela
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Mikołajkach Pomorskich

Historia publikacji

  • 22.05.2023 14:14, Andrzej Czarnecki
    Dodanie załącznika: Informacja o wynikach naboru
  • 18.04.2023 07:50, Andrzej Czarnecki
    Edycja dokumentu: Stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego
  • 18.04.2023 07:49, Andrzej Czarnecki
    Edycja dokumentu: Stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego

Usługi online

 

e-Urząd

Mapa Gminy

ePUAP

obywatel.gov.pl

Facebook

YouTube